torsdag 20 september 2012

Ny dag!

Idag är en dag utan tårar (hos mig i alla fall). Jag måste försöka tänka positivt, vilket är svårt när ens barn är ledsen varje dag på dagis. Idag är det extra svårt att tänka positivt då hon ska vara där ända till 17:45 och se alla andra barn bli hämtade av sina mammor och pappor. Hon kommer att bli hämtad sist av alla.
Adam ska gå dit med henne vid 10:30 och så hämtar jag. Bra upplägg tycker jag, jag slipper ju lämna!

Idag är det jobb för mig mellan 11:45-17:30 och det ska bli kul! Det är verkligen kul att vara tillbaka på jobbet! Det är så många som kommit fram och sagt välkommen tillbaka, och det värmer jättemycket!

Idag är sista dagen med jobb och dagis för denna vecka, och nästa vecka ser likadan ut! Nice!
I helgen blir det drakborgen, basket och shopping! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: