fredag 21 september 2012

Sol ute sol inne.

Solen skiner idag, och jag såg frost på bilarna när jag tittade ut genom fönstret när jag fixade frukost.

Annabelle vaknade tiiiidigt idag och hostade jättemycket. Hon fick komma över till oss men somnade inte om. Hon är på ett strålande humör idag, och det är så kul att se! :-)

Idag är jag ledig och jag och ab ska möta upp Edith och kidsen på drakborgen vid 10, och ikväll ska vi nog gå på basket. Dragons har träningsmatcher i helgen (på hemmaplan tack Gud).
Men nånstans mellan drakborgen och sporthallen ska jag även ta mig en sväng på stan och köpa en flaska vin till helgen. Är så sugen på att testa Per morbergs röda vin! Nån som har testat?

Hoppas ni alla får en härlig fredag, kram från mig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ej testat det röda men rosévinet var riktigt gott, så det röda borde inte vara allt för dåligt 😉

Anonym sa...

Ja! Köp! Kanongott! /Chris