lördag 15 september 2012

Tidig morgon.

Nästan varje morgon denna vecka har Annabelle hostat mellan kl 04-05. Det är rethosta verkar det som, och det verkar som att hon gör det i sömnen. Imorse var det samma sak - men hon vaknade kl 06:10. Varför vaknar hon alltid tidigt när det bara är hon och jag hemma??

Det blev alltså en väldigt tidig morgon, och en lång förmiddag som har innehållit både skratt och gnäll. Mindre gnäll idag, det tackar jag för. Igår var det gnäll-SM som Annabelle tog hem guldet i. Haha...

Nu har hon nyss somnat och jag måste plocka undan efter lunchen.
Ikväll kommer mamma hit på middag, och jag ska bjuda på "grekisk pyttipanna". Stod och fixade med kött och marinad 07:30 i morse. Det hör inte till vanligheterna :-)

Jag skulle vilja åka till birsta också, vi får se vilket humör ab är på när hon vaknar helt enkelt. Jag vill träffa Edith också, men det verkar vara nåt strul med hennes telefon... Men det är ju ingen stress. Hon är ju här i 3 år nu :-)

Ha en skön lördag!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: