tisdag 2 oktober 2012

Falskt alarm.


Jag blev inte sjuk. I alla fall inte än. Hoppas det inte bryter ut, att vara mittemellan frisk och sjuk är lite segt. Men detta är nog våran nya vardag, nu när jag jobbar och ab är på dagis. Baciller hit och dit.
Idag var en riktigt lång dag på jobbet. Det var så lugnt, ibland undrade jag nästan om dörrarna var upplåsta eller om telefonen ens funkade. Det får mycket hellre vara fullt upp, för då går tiden mycket fortare!
Jag hämtade ab från dagis och inget är härligare än hennes kramar vid hämtning :-) Goa tjejen min! Det går mycket bättre nu, hon gråter endast några sekunder vid lämning och sedan flyter det på bra under dagen. Det gör mig glad!
Hon lär sig så himla mycket nytt, jag hänger inte med! Idag efter middagen så la hon sin gaffel på tallriken och sa "klaur". Jag fattade inget men så sa hon det igen.
Klaur.
KLAR så klart! Hon var KLAR med maten! Det var bara uttalet som var lite sisådär. :-)
Nu är det bad och lek sista timmen innan läggdags!
Hej på er!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: