måndag 8 oktober 2012

Måndag.

Hej på er!

Dåligt bloggande i helgen, jaja, spela roll då :-)
Helgen har bestått av basket, städning, lek, bad, mat och så vidare, och så vidare.

Idag åker Adam till Örebro, Dragons spelar där imorgon. Detta innebär ändrade arbetstider för mig i morgon eftersom jag i vanliga fall börjar 06:15, och så tidigt kan jag inte lämna AB på dagis. Så imorgon får jag känna på hur det är att spendera morgonen med henne och gå med henne till dagis till 07:45, som Adam gör i stort sett varje dag! Eftersom jag då börjar jobba senare så slutar jag ju senare, men då ska mormor hämta AB på dagis, då blir hon nog jättglad! :-)

Adam och jag har plöjt en ny serie i helgen, Scandal heter den och visas även på Kanal 5, men eftersom vi inte orkar vänta en vecka mellan avsnitten så laddade vi hem hela första säsongen. Det är samma person som har gjort Greys anatomy och Private practice, så gillar man dom serierna (vilket Adam i och för sig inte gör) så gillar man nog Scandal också. Checka in vettja!

Så, det var dagens inlägg, lite opersonligt och tråkigt kanske, men så blir det ibland!
Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: