lördag 6 oktober 2012

Regnig lördag.

Hej hej!

Usch vilket tråkigt väder det är idag. Och usch att jag skulle få sovmorgon, men Tindra var tydligen akut kissnödig så Adam var tvungen att väcka mig så att jag kunde vara med AB medan han gick ut med Tindra, så sovmorgon blev det inte kan jag säga...

Men nu slutar jag "uscha" mig, Adam och AB åkte nyss till Drakborgen och jag har lite lösa planer om att eventuellt städa lite och hänga upp nya, fina gardiner i vardagsrummet, gå in till stan och sedan gå till Folkets park där det är barn-loppis idag. Jag vill kolla på lite leksaker till Annabelle. Hon har så lite leksaker, och de flesta är mest bebisleksaker som hon inte rör längre. Jag skulle vilja hitta ett "kök", en bil som hon kan sitta på, och lite pussel tror jag.

Igår var det premiär för Dragons, och jag gick dit och lämnade AB hemma med mormor. Tur var det, för det var såååå mycket folk. Vi har alltid samma platser som brukar vara reserverade åt oss ("spelarfruar/flickvänner") men inte igår, det var fullpackat med folk överallt.
Kul med mycket folk på matchen, men inte så kul att alla inte fick plats...
Matchen var så där, Sundsvall förlorade efter ganska mycket slarv i sista quarten, men annars såg det ut att bara ett bra lag denna säsong. Jag vet inte hur mycket jag kommer att gå i höst, Annabelle är ju alltid supertrött och somnar strax efter 19, så att dra med en övertrött duracellkanin på basket samma tid är inte så lockande. Men någon match kommer hon så klart att gå på!

NU måste jag sätta lite fart här om det ska bli något gjort!
Ha en bra lördag, trots det pissiga vädret!

Inga kommentarer: