torsdag 4 oktober 2012

Tidigt...

God morgon!
Idag har jag bytt arbetspass så nu är jag på jobbet! Jobbar bara till klockan 12 idag vilket är underbart, då ska jag hämta Annabelle på dagis redan kl 13 (i stället för 17:45)!

Igår på eftermiddagen var vi i lekparken i nästan 1 1/2 timme, hur perfekt som helst. Oftast så är både hon och jag så himla sega kring den tiden, men att gå ut gjorde ju saken väldigt mycket bättre, och tiden fram till middagsdags gick ju snabbare också!
Är det bra väder i eftermiddag (allt utom regn) så gör vi det nog igen!

Annars händer det inte så mycket måste jag säga.... Imorgon är det fredagsjobb för min del, och sedan på kvällen är det säsongspremiär för Dragons på hemmaplan! Det blir kul! Dessutom är det Ediths födelsedag! :-)
Helgen är helt öppen för förslag, Adam är hemma och det måste ju nästan firas på något sätt, haha! Dock har han match med sitt andra lag (div 1 Orongo), men det är ju hemma, så jag ska väl inte klaga.

Idag är det en speciell dag, nämligen KANELBULLENS DAG!! Hahaha, en väääääldigt speciell dag, eller hur??! Idag är en sån dag som man kan unna sig en bulle, trots "hälsomånad", visst?
Mmmm.....bullar... (med Homer Simpsson-röst)

Inga kommentarer: