måndag 15 oktober 2012

Tindrica goes matblogg!

Hej på er!
Den här veckan ska jag laga mat från Linas matkasse som vi har bestämt oss för att testa! 5 nya recept blir det, och jag måste säga att det kändes som julafton när kassen kom levererad till dörren idag! Det var SÅ roligt att packa upp och hitta massa saker som vi ALDRIG skulle ha haft i en vanlig kasse från våra handlingar (typ färsk fisk, pumpa, tomattapenad för att nämna några saker).
Jag tänkte därför denna vecka köra på ett mattema, med start imorgon!
Kassen kom idag vid 17:30 och då hade vi redan ätit köttbullar och makaroner (haha)...

Annars måste jag säga att det har varit en lugn och skön helg. Annabelles feber vara bara tillfällig i fredagskväll, tack för det!

NU har jag satt mig i soffan efter en supersnabb nattning av lillan. Hon är verkligen trött på kvällarna, och vill knappt äta en halv flaska välling innan hon tar bort flaskan och säger "sova" och pekar mot sängen....

Jag ska måla naglarna och titta på tv, perfekt just nu faktiskt! :-)

Ha det gott!

Inga kommentarer: