torsdag 11 oktober 2012

Torsdagkväll...

Hej på er!
Idag var en betydligt lugnare dag på jobbet. Däremot blev det kaos när jag kom hem.
Eller kaos är kanske överdrivet, men när klockan närmar sig 18 och det senaste man åt var sushi strax efter kl 11, så vill man INTE att kyckligen som jag lagade igår (till dagens middag) ska vara ljust rosa när man skär upp den...
Den såg vit och fin ut igår, så jag vet inte vad felet var... MEN - inte värt att riskera en matförgiftning så här innan helgen... Det var bara att kasta 4 kycklingfiléer med sås och hitta på något annat.
Annabelle fick sin torsdagsblodpudding så henne gick det ingen nöd på.

Imorgon är det fotografering på dagis, men endast ett gruppfoto på alla barnen, inte porträtt. Lite tråkigt kanske, men detta blir också bra!
Jag ska jobba imorgon från 06:15-15:00, och lite senare ska jag och Annabelle hem till Edith och pojkarna. Dragons har match på hemmaplan, men vi skippar den imorgon. Det känns roligare med en playdate! :-)

Nu ska jag ta och röja undan lite här och sedan slår jag igång tv'n och hoppas på något bra att titta på .
Adam jobbar i vanlig ordning.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: