onsdag 31 oktober 2012

Väntan...

Hej hej!
Idag är en sjukt seg dag. Jag är ledig, men sitter bara hemma och VÄNTAR på två killar som ska komma och kolla på våran ventilation... Onsdag och torsdag mellan 07:45-16 ska dom göra arbeten i vårat hus och i huset brevid, så jag har ingen aning om NÄR dom tänker komma hem till oss.
Jag behöver inte vara hemma när dom är här - men - jag gillar inte att Tindra är ensam hemma om två helt främmande killar kommer in i lägenheten... Hon skulle bli fullkomligt TOKIG då.
Dom kanske inte ens kommer idag, utan imorgon, och då blir det svårare, för då jobbar jag ju, och Adam vet inte riktigt hur hans schema ser ut..
Så himla typiskt...

MEN - jag har bakat kanelbullar idag på morgonen, helt ok blev dom faktiskt. Jag gillar ju inte att baka bullar egentilgen, men idag fick jag ett ryck!

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt här, ville bara skriva och klaga lite :-)
Hej svejs!

Inga kommentarer: