torsdag 8 november 2012

"Japplåååå"!!

Jag sitter i soffan och kollar på Halv åtta hos mig.
Annabelle ligger i sängen och sjunger "Bä bä pita mamm" och när hon har sjungit hela sången klappar hon i händerna och ropar "japplåå" vilket betyder "applåd".
Haha, gud vad hon lär sig saker på dagis alltså, vi har aldrig sagt ordet applåd här hemma i alla fall :-)

Vet ni, för snart ett år sedan så vann jag ett presentkort på en turochretur-resa till Stockholm med Sundsvallsflyg. Tror ni att jag har använt det? Nä, så klart inte.
Fan alltså, så himla typiskt.
Nu går det ut om ett par veckor, och först hade jag faktiskt tänkt att åka ner över en dag och julshoppa, men har insett att det kommer att bli en alldeles för lång dag och jag skulle behöva barnvakt både den dagen och dagen efter då vi har en grej med jobbet sent på kvällen, så plötsligt känns det inte lika roligt och spontant längre.
SÅ - jag ska försöka sälja det. 500:- för en tur och retur, Midlanda-Bromma (eller omvänt), och det är endast biljetter på RÖD avgång som gäller. Och just ja, giltighetstiden går ut den 30/11....
Om det finns någon intresserad där ute så går det bra att maila mig på jessan.jonsson@gmail.com .
Skynda fynda, var lite spontan och ta en trip till Stockholm vettja! :-)

NU ska jag ta och fixa lite te och mysa ner mig ännu mer i soffan, imorgon är det fredagsjobb, så klockan ringer 04:50....
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: