torsdag 22 november 2012

Lägg av.

Det här med att hela tiden skriva om hur duktig man är på att träna, och lägga upp bilder på ett svettigt ansikte alternativt en suddig träningsoutfit-bild får mig verkligen att må illa nu.

Om man gör något man älskar och mår bra av, är det verkligen något man "måste" dela med sig av dagligen? För hur man än vrider och vänder på det så skriver man väl om sånt (samt lägger upp bilder) för att känna sig lite duktig och få skryta lite?

Jag vet att när jag väl tränar så känner jag mig duktig, och skryter gärna om det (med glimten i ögat), men så händer det en gång i månaden typ.
Inte en gång om dagen, eller flera gånger i veckan.

And don't even get me started on matbilder. Är det en snyggt fotograferad bild är det en sak, men att fota bara för att fota, nä det går inte hem hos mig.

Blablabla. Lite utav mina åsikter i min blogg.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får bläddra snabbt förbi så slipper du spy och lägga massa energi att skriva ett bittert inlägg! Barn, djur, mat och träningsbilder känns som att det bara är att gilla läget med.

Jessica sa...

Hej anonym! Jag skriver så många bittra inlägg jag vill i min blogg. Och visst bläddrar jag förbi, precis som många säkert gör med alla mina AB-bilder, det finns säkert en del som är less på sånt också!
Ha en underbar dag, du anonym som orkade lägga energi på ett bittert inlägg! :-)