måndag 12 november 2012

Måndag - say no more.

Vid det här laget vet ni att måndagar är den tyngsta dagen i veckan för mig. Idag var inget undantag.
Jag snoozade 10 minuter längre än vanligt i morse och kände mig lite stressad innan jag gick till jobbet. Så pass att jag inte märkte att jag hade satt på mig en t-shirt med fläckar och som luktade mat. Håret var platt och konstigt och jag kände mig allt annat än pigg och fräsch.

Första timmen på jobbet skulle kunna beskrivas som ett minde kaos. Telefonen ringde exakt HELA tiden, och när klockan var ca 8:30 dog allt. Datorer, telefoner - rubbet. Ca 1 timme låg allting nere. Det var i alla fall lugnt och skönt, och tack och lov bra "timing" på detta tekniska strul.
När allting startade upp igen fortsatte det som tidigare. Stress, stress, stress.

Nu sitter jag hemma i soffan med spänningshuvudvärk utan dess like, och önskar att middagen kunde lagas av sig själv. Ikväll kommer Linas barnkasse som ska hjälpa oss denna vecka, det ser jag fram emot!

Något som lyser upp denna tunga dag är så klart annabelle och hennes glada humör - OCH att jag vann en tävling på Facebook idag! Jag vann ett schampo från Salong Papiljott här i stan, jätteroligt ju!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: