torsdag 15 november 2012

Överdos.

Idag har jag gått omkring och luktat som en vaniljbomb. Som att jag har bakat vaniljbullar och sockerkaka och kletat in mig med smet.
Häromdagen fick jag hem ett paket från Yves rocher och min favvobodylotion ever - deras vaniljlotion. Och när jag gjorde beställningen klickade jag även hem en liten vaniljparfym.
Dessa två tillsammans (även i måttlig mängd) gjorde att alla på jobbet tyckte att det luktade nybakat hela dagen....
Note to self: använd inte lotionen och parfymen samtidigt nästa gång.
Jag älskar doften av vanilj... Tycker det är en väldigt feminim och varm doft - men med måtta.

Nu sitter jag och väntar på Adam som är och hämtar lite sen svullmiddag från Donken, det blir alltid så stressigt på torsdagar med middagen, jag slutar sent, Adam kommer hem snabbt mellan två träningar, och man vill liksom att det ska gå snabbt, inte stå och glo i ett recept typ, därför får AB alltid blodpuddig eller något annat supersnabbfixat, och vi äter något annat snabbt, typ snabbmat :-)

Och NU kom han hem! YES!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: