söndag 25 november 2012

Skyfall.

Åh vilken mysig kväll vi hade igår, det var länge sedan vi var tillsammans, bara jag och Adam.
Vi åt stans godaste pizza på Jops (kanske inte så lyxigt), jag drack vin OCH cola (där snackar vi att unna sig, haha), och sedan gick vi och såg Skyfall på bio.
Jag måste säga att jag gillade den, jag fick ingen wow-känsla, men den var cool och blev aldrig långtråkig. Däremot känner jag väldigt starkt att jag nästan hatar att gå på bio. Jag kan inte sitta still, sitter hela tiden och lägger det ena benet över det andra för att försöka hitta en bekväm position och tycker bara att det är allmänt trångt och jobbigt.
Jag sa igår att detta är sista gången jag går på bio (vilket så klart inte är sant), men så kom jag ihåg att mamma frågade om jag ville gå och se sista Twilight med henne! Det vill jag så klart, så jag får stå ut en gång till i alla fall :-)

Annabelle har haft det jättebra hos mormor också, varit som en sol hela tiden och inte gråtit en enda gång. Hon sov jättebra inatt och började dagen med att räkna till 10. Haha, mitt lilla siffer-freak :-)

Nu är jag på jobbet igen, AB är fortfarande hos mormor och Adam är på väg till Umeå. Jag jobbar fram till 16:30 och sedan ska jag handla lite innan jag hämtar lillhjärtat.

Åh, nu fick jag ett extremt AB-sug, måste nog titta på lite bilder och filmer i telefonen, det gör jag alltid när jag jobbar! :-)

Ha en skön söndag!
Ciao!

Inga kommentarer: