fredag 7 december 2012

Gnäll-tant.

Hej!
Nu är gnäll-tanten i farten igen. Nu får det sluta snöa tycker jag!!! Gah va less jag blir! Det är fint och mysigt med snön, missförstå mig inte, men att det snöar typ varje dag är segt. Jag gillar det INTE.
Jag är så mesig när det gäller att köra bil i detta väder också, jag är en bra förare, men vad spelar det för roll när andra kanske inte är det, och underlaget inte är det bästa. Jag vill inte riskera att köra av vägen, eller inte komma upp för en uppförsbacke. Nej tack.
Mamma berättade att hon hade tagit bussen till Birsta igår, och både på ditvägen och hemvägen hade dom fått stå och vänta på vägarna för att det stod en buss tvärs över gatan på två olika ställen... Palla?? Nä.

Jag går in till stan efter lunch tror jag. Jag måste kolla på lite kläder till MIG!!!

Inga kommentarer: