måndag 17 december 2012

Nonstop.

Wow!
Inatt sov jag HELA natten, och vaknade med ett ryck när klockan ringde kl 04:50! Helt fantastiskt! Om jag bara hade lagt mig lite tidigare (i stället för att plåga mig igenom en film om en pedofil/mördare) så hade jag kanske sovit ÄNNU mer! Men men, jag får vara glad för det lilla! :-)

Den här veckan jobbar jag mån, tis, tors och fredag, och sedan är jag heeeelt ledig till den 7/1!!! Det ska bli så otroligt skönt och jag hoppas på att få sova ordentligt! Sovmorgon får man ju typ aldrig nu längre, men får jag bara sova en hel natt utan att vakna och titta på klockan 5-6 gånger per natt så är jag glad.

Idag efter dagis ska jag och Annabelle nog ta oss en sväng på stan. Jag måste köpa en ny resesäng till henne, eftersom den hon har haft har varit utlånad och hamnat i en brinnande lägenhet och är aningens rökskadad... Men vi har fått pengar till det så som tur är så blev det ingen kostnad för oss.
Och julklappar ska vi nog också titta på. Till vem vet jag inte men det visar sig. :-)

Ja, det var väl allt för denna gång, skriver kanske mer ikväll!
/Tråk-Jessan

Inga kommentarer: