söndag 27 januari 2013

Jag är min egen doktor.

Eller Google är min doktor, och jag har ställt min diagnos - magkatarr. Fy fan vilken kväll/natt jag hade igår... Tänker inte gå in i detalj, men fy.
Sedan låg jag vaken i säkert 3 timmar och mådde illa och kunde inte hitta en bekväm sovställning. Men helt plötsligt gick det över och jag lyckades somna.
Adam fick åka till Apoteket igår kväll och nu har jag börjat äta några receptfria tabletter och jag hoppas att dom hjälper.

Idag mår jag bra, eller i alla fall ok med tanke på hur jag mådde igår och under natten. Men jag känner mig långt ifrån 100%. Kanske 62%.

Adam har jobbat nu på förmiddagen så jag har legat i soffan och tv'n går varm. Fan vad jag ogillar såna här dagar, då man inte har energi eller ork att leka med sitt barn och låter henne underhållas av tv'n. Jag känner mig som världens sämsta mamma typ.
Men, snart ska hon sova och efter det har hon blivit lovad drakborgen av pappa! :-)
Det går nog ingen nöd på henne, men mitt samvete däremot...

Hoppas ni alla har en bra söndag!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: