fredag 25 januari 2013

Mina fina tjejer!

Hej på er!
Magsjukan has left the building tror jag. Visst, helt återställd i magen är AB inte, men hon har inte kräkts något mer i alla fall. Tack och lov. Gud vad jag tyckte synd om henne när hon satt i min famn och försökte spy upp det sista som fanns kvar i lilla magen härom natten... :-(

Idag är vi hemma (så klart) och jag tycker att det är så himla drygt!!!! Vi har ju liksom ingenting att göra, dagarna blir såå långa!!!
Men, vi måste ta oss ut 3 gånger idag, för Adam åker till Stockholm och tindra är hemma (mormor har åkt på semester i 2 veckor), så vi måste liksom ut med henne... Som tur är så kommer Adam hem i natt! Nästa vecka däremot blir det nästan hela helgen...
Hm... Undrar när JAG ska få åka iväg och lämna allt ansvar hemma egentligen...?

Oh well, dags att ta tag i dagen nu va?





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Era stackare, magsjuka är skit! Hoppas ni får en mojsig helg nu iaf:-)

Kram Kakan

Just d, en sak. Finns det solarium på Sensia?

Jessica sa...

Ja det vet ju du om någon....
Det blir nog en bra helg :-)

Nej vi har inte solarium hos oss, dom tog vi bort för 3-4 år sedan.

Kramis!!