tisdag 22 januari 2013

Tungt.

Det är tunga dagar och veckor på jobbet just nu.
Idag jobbade jag konstant från 6:15-13 då jag fick chans att sätta mig ner i 10-15 minuter och kasta i mig mat, för att sedan jobba vidare till kl 15.
Helt sjukt.
Jag är så trött, både fysiskt och mentalt, och det här med träning....ja, vad hände med den?! Jag jobbar, jobbar och jobbar, och när jag slutar jobba för dagen börjar Adam, så då måste jag ju vara hemma.
Och det GÅR inte att hitta lust, ork, motivation att gå och träna kl 21 på kvällen. Nä, det går inte. Det spelar ingen roll att "det känns så bra efteråt".
Jag önskar att jag kunde träna på lunchen, eller kring 17-18 på kvällen, men nä, det går ju som sagt inte.
Nytt jobb kanske, så att jag inte jobbar ihjäl mig, och kanske kunde träna på lunchen?

Ja drömma går ju...
Fan, det är tungt nu.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, stackare! Jag reagerar stark på det du skriver, det är hemskt att måste jobba och slita sådär :( Och det är så märkligt att ni inte har förmånen att kunna träna på arbetstid? Det känns som en rätt viktigt sak med tanke på din arbetsposition....

Sök ett nytt arbete Jessica, där du blir bättre omhändertagen. För det förtjänar du!!

Kram/chris

Jessica sa...

Ja man jan tycka att en friskvårdstimme i veckan vore på sin plats, men nej.... Och eftersom jag bara har 30 min lunch (om jag har tur) så blir det också lite tight att hinna äta, träna och duscha på.

Ja, jag ska seriöst börja se mig om lite grann.
Tack för din kommentar chris!
Kram!