söndag 10 februari 2013

Zzzzzz....

Idag är det segt vill jag lova. Annabelle har varit på konstigt humör (grinat och varit sur) och hon somnade tidigt efter lunchen. Adam är borta hela dagen och jag ligger bara på soffan. Det är skönt i och för sig men jag är inte på seg-soffa-humör. Jag vill göra något!! Det är det som är det jobbigaste med att inte vara HEMMA. Det finns inget att göra här!
När Annabelle vaknar måste vi nog gå och handla något roligt, typ muffinsformar och bak-grejer eller nåt. Detta håller inte i längden.
Vi har fått reda på att det är ca 6-8 veckor kvar tills vi får flytta hem igen... Förhoppningsvis får jag fira min födelsedag hemma (18/4).

Imorgon ska jag jobba halva dagen och vab'a halva dagen. Annabelle får en extra dag ledigt från dagisbacillerna och jag hoppas att hon är 100% på tisdag. Hon verkar ok nu, och har inte haft diarré sedan tidigt igår morse, så egentligen hade hon väl kunnat gå imorgon, men en extra dag hemma är nog bara bra.

Jag har märkt att statistiken har droppat lite. Det förstår jag så klart. Det finns inte så mycket att skriva om just nu så det blir nog lite enformigt att läsa om Annabelle och hennes magsjuka hela tiden.

Jag lovar bättring med tiden. :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: