torsdag 25 april 2013

Attans då.

Det blev ingen vinst ikväll. Fan. Nu krävs det 3 raka segrar av Dragon. En förlust och det är kört. Detta innebär alltså att Södertälje KAN vinna sm-guld i Sundsvall på lördag då nästa match spelas. Det vill jag INTE vara med om.

Idag har varit en helt ok dag. Lite seg till en början då natten var ganska jobbig eftersom Annabelle hostade jättemycket. Både jag och lillgumman var trötta och på lite halvdåligt humör, men eftermiddagen var bättre. Imorgon ska vi hämta ut ett recept på hostmedicin som förhoppningsvis gör att nätterna blir bättre för henne.

Dagens coolaste händelse måste ju vara när jag råkade lämna min plånbok på biltaket och körde iväg helt ovetandes. När jag klev ur bilen hemma så låg den kvar där jag lagt den! Helt sjukt!! Vilken tur alltså!!

Hmm....något mer? Nä. Här kommer en gammal bild från en rolig tid ÄLSKAR DEN!

God natt från en f.d partygirl :-)

Inga kommentarer: