fredag 3 maj 2013

Party party!

Nä hörrni....nu börjar jag känna mig så där omotiverad till att blogga igen.
Det får bli som det blir helt enkelt, men jag har i alla fall lite roligt att skriva, fast jag kanske ska skriva det imorgon i stället?
Äh, ikväll ska jag GÅ UT!!! Jag vet inte när jag var ute sist, helt ärligt så kommer jag inte ihåg.

Först ska jag på middag på Olearys med en kollega och tre gamla, sedan ska vi hem till en av dom och dricka nån drink innan vi går vidare ut, och väl ute ska jag träffa Edith och ta en drink (eller två) med henne och Unnur!! Åh så kul!!!

Sedan att jag kommer att känna mig trött, ful i håret och tjock ska jag försöka ignorera bäst jag kan. Naglarna kommer ju att vara snygga i alla fall, för dom ska jag fixa idag kl 13:30.

NU är kloclan 06:50 och jag ska ta dagens första kopp kaffe på jobbet.
Happy friday!

Inga kommentarer: