söndag 30 juni 2013

Härliga dagar.

Rätt skönt att börja jobba 14:45 faktiskt. Sovmorgon och skönt väder som man hinner njuta av innan plikten kallar!
Idag var vi på Himlabadet i några timmar, och det var bikinipremiär. Usch och fy, men va kul det var! Annabelle ÄLSKAR att bada, och hoppa, så att få HOPPA i BADET måste ju vara hennes absolut bästa stunder i livet just nu! :-)
Efter badet var det bara att duscha, gå ut med Tindra och sedan gå ner och svalka sig i receptionen på jobbet. Det hettar lite på kinderna efter solen.

Veckan som kommer blir rätt skön den också, hoppas det härliga vädret fortsätter, för jag börjar kl 16 på måndag och tisdag, perfekt för utomhus-aktiviteter innan! Och ons-tors börjar jag 9:30 så det känns helt underbart att slippa öppna på hela veckan!! Två veckor till jobbar jag, sen börjar min 4 veckor långa semester!

Nu ska jag leta efter något att göra, det är ganska segt här när det är så fint ute, men snart drar passen igång, då kommer det lite mer folk!

Hoppas ni har en skön söndag!

Inga kommentarer: