torsdag 13 juni 2013

Superreceptionisten.

Hej hopp!
Idag kör jag själv i båda receptionerna. Jag tackar för att det är en lugn dag (än så länge), tack vare skolavslutningar och studenter, för att stå själv mellan 8-14 är inte att rekommendera...

Nu har Adam åkt till Frankrike (eller han är på väg till Arlanda) och jag måste hitta något att göra alla kvällar som jag nu har tv'n och tv-soffan för mig själv. Tips på serier mottages gärna. Jag har kommit in i en Real Housewives of ... -period och har den senaste tiden betat av Orange County, och har även en säsong av Vancouver att se. Så det kanske räcker. Just ja, sedan har jag ju massa Drop dead diva att se också. Jag kanske klarar mig till på onsdag.

När Annabelle vaknade i morse så var det absolut första hon sa "mamma!maaammaaa! jag ha pippilotter!!". Lilla hjärtat, hon blev så ledsen igår när jag tog ut dom när hon skulle bada, så det första jag fick göra var att sätta i två nya toffsar på henne :-) Hon är så söt!

Nu är det dags att försöka få en liten fika, jag dööör av hunger annars!
Ok, nu överdrev jag ;-)

Inga kommentarer: