tisdag 25 juni 2013

Tråkiga nyheter.

Igår fick jag reda på att Sensia hälsocentral där jag jobbar har gått i konkurs. Jag jobbar ju på Sensia träning, och det är där jag är anställd, så jag drabbas inte personligen av konkursen eftersom det fortfarande kommer att finnas kvar.

Tråkigt så klart, men det som är tråkigast är ju för de stackars patienter som vill ha svar på frågor som vi inte kan ge dom i nuläget, och så klart för personalen som jobbar där.

Jag hoppas att det kommer något bra med detta, till exepel att mer fokus kommer att komma på oss på Träningen och att jag "får" gå upp i tid igen, det är en himla kamp att få det jag har rätt till, jesus christ...

Annars så händer det faktiskt ingenting speciellt idag. Det är strålande sommarväder, jag är instängd på jobbet till kl 16, och A&A har varit på utebadet och härjat. Efter jobbet ska jag gå till dagis och tömma Annabelles lådor så att dom kan städa där, och sedan ska jag hem och mysa med alla i familjen :-)

Igår pillade jag lite på min nya kamera, och jag måste säga att jag blev lite frustrerad. Den är typ känd för att vara så lätt att förstå och perfekt för nybörjare, men det var vissa saker som jag verkligen inte fick till eller förstod, och jag brukar vara ganska bra på såna grejer, haha! Får kolla ikväll igen (och göra som Adam alltid gör, kolla på youtube)! Till semestern ska jag kunna den! :-)

Vad gör ni idag då? Solar? Badar? Jobbar som jag?

Inga kommentarer: