fredag 26 juli 2013

Hej svammel! Läget?

Varför är det så svårt att veta vem ens riktiga vänner är?
Jag trodde jag hade koll, men jag vet inte riktigt. Jag har 3-4 stycken som jag verkligen värderar högt. Jag önskar jag kunde säga 4, men jag vet inte riktigt. Jag önskar att det inte vore så svårt att skapa nya vänskaper. Sånt var mycket enklare när man var barn.

Och varför tycker jag att det är jobbigt med semester?
Det är så klart skönt att vara ledig från jobbet i 4 veckor, men 3 av dessa 4 veckor är helt oplanerade och det är inte roligt tycker jag. Ibland är det skönt att ta det som det kommer, men jag är så otroligt rastlös, så i längden är det inte kul. Varje år är det samma sak. Jag tror att jag ska sluta att ha 4 veckors sommarsemester.

Äh, jag är trött och less. Det är en sån dag. Det är en sån vecka.
God natt.

Inga kommentarer: