måndag 29 juli 2013

Pengar in, pengar ut.

Herregud. Det känns som att alla pengar "försvinner" så fort dom kommer in på kontot.
Idag har det gått en massa. Men på "bra" saker.
Byrå, förvaringshylla och lampa till Annabelles rum. Tröja (inte superviktig) och klänning till ett bröllop (viktig) till mig. Och så middag med cider och vin ikväll.

Åh vad jag älskar såna här dagar ibland. Imorgon är en ny dag, och då ska Annabelle få all min tid igen.
Mitt älskade hjärta som idag ljög för Adam. Hon sa att hon inte ville ha köttbullar för att hon hade ätit det idag redan, med mig och mormor.
HAHAHA! Det hade hon INTE.
Hon är såååå rolig nu, hon säger så mycket roliga saker, och hon snappar upp nytt hela tiden. Idag stängde hon av tv'n och sa "jag orkar inte titta mer", haha, efter en Bamsefilm.
Sedan satt hon med några leksaker och sa till en giraff "nej nej, ambabelle sa så, ok??". Det är så kul att lyssna på henne! :-)

Potträningen går toppen. MEN - det här med att göra nr2 i pottan går inte så bra. Hon har gjort det 2 ggr, sedan har hon liksom vägrat och sagt att hon inte vill. Jag vill inte att det ska bli ett stressmoment för henne så då har hon fått blöja. Men annars är hon blöjfri hela dagarna nu, och hon säger till när hon ska kissa och då får någon av oss följa med till pottan. Till och med när vi är på badet så säger hon till i poolen, i stället för att bara kissa i vattnet, och igår sa hon till trots att hon hade blöja på sig på kvällen när hon skulle sova.
Jag blir så glad över såna framsteg! :-)

Nu ska vi titta på "Orange is the new black" som är våran nya favvo-serie. Kul att äntligen se något tillsammans. Jag och Adam alltså :-)

Inga kommentarer: