måndag 8 juli 2013

Re-start.

Typisk start på veckan.
Jag sov så vansinnigt dåligt inatt, det är nästan skrattretande. Jag har inte haft öppning på jobbet på jättelänge nu, och det märktes. Jag kollade på klockan säkert 1 gång i timmen från 01:30.
Så jäkla frustrerande.

Men men.

Idag kommer mina hjärtan hem, det får mig pigg och glad!

Den här veckan ska jag ha en slags detox-light. Jag är så less på mig själv att jag i vissa perioder bara skiter totalt i vad jag stoppar i mig, den här helgen har varit sån, och då mår jag ju därefter också.
Massor med vatten ska jag dricka, minimalt med "onödiga kolhydrater" och så satsa på sömnen, och motion. "Satsa på sömnen" låter dock fel, det är ju inte så att jag kan styra hur jag sover, men jag ska lägga mig i tid på kvällen och inte vara uppe till 23-23:30.

Bra plan.

Nu får klockan gå fort, dock kommer det att gå extreeeemt sakta idag bara för att jag vet att det kommer att bli en bra dag så fort jag får gå hem! Tur för mig att jag slutar 12:30! :-)

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: