fredag 5 juli 2013

Slappt.

Gud vilken skön och slapp morgon.
Jag hade en "så där" natt då Tindra var uppe och tassade runt vid 02:30, och har jag väl vaknat så sover jag väldigt oroligt efter det. Vaknar, somnar, vaknar och somnar tills det är dags att kliva upp.
Klev upp gjorde jag vid 09:30 och lagade mig en ordentlig lchf-frukost bestående av två stekta ägg med ostskivor på, och så en god kaffe med grädde. Jag blev så mätt och det kommer dröja länge till lunch.
Jag gillar lchf-frukostar just för att jag håller mig mätt så länge på dom.

För en stund sedan pratade jag med A&A på Facetime. Mina hjärtan var så söta. Annabelle hade så kul med sina kusiner igår, och dom åt middag där också, och både Adam och Aida berättade för mig att hon hade ätit så bra och sagt "mmm jättegott Aida" flera gånger! Sånt glädjer mig.
Idag ska dom kanske på Gröna lund! Wow alltså! :-)

Jag ska strax skölja ut en inpackning ur håret som jag har jag sovit med, och sedan ska jag gå ut på en långpromenad med Tindra längs ån. Lite shopping ska jag göra också, har fått ett bra kuponghäfte med fina rabatter på Makeupstore och Saxokam, så jag ska fylla på med några favoriter.
Sedan har jag inget mer planerat utan tänker ta dagen som den kommer. Jag ska träffa Anna (EM-hjälten, haha) ikväll förmodligen, och ta en drink, eller middag och en drink. Vi får se. Eller så blir det imorgon.

Det känns skönt att bara chilla och inte ha några måsten. Jag ser denna helgen som min egna lilla semester. Imorgon ska det dessutom bli fint väder och då blir det stranden med mamma! :)

Ha en fin fredag fina ni!

Inga kommentarer: