fredag 14 februari 2014

Två är bättre än inget.

Har nyss kommit hem från ett Bodypump-pass. Mitt andra denna vecka.
Jag håller mitt löfte till mig själv, att träna minst en gång i veckan. Ofta blir det 2 gånger, ibland 3, och ibland 1 pass. Adam sa till mig idag att det syns på min kropp att det har "hänt nåt", och det glädjer mig. -6 kg och lite träning på det borde ju synas, så jag är nöjd! :-) Och GLAD att han säger att det syns :-)

Just nu står jag i valet och kvalet om jag och Annabelle ska gå på basket ikväll eller inte. Vi har varit på kanske 2-3 matchen på hela säsongen, så det vore ju dags egentligen.
Men - trött efter en lång vecka så lockar soffan mycket mer, speciellt eftersom jag ska jobba hela helgen också.

Jag ska kolla av läget med Annabelle om hon vill gå på basket eller inte. Då måste jag duscha....och tvätta håret...och sminka om mig......gaaaah...
Det hade så klart varit mycket roligare om Adam spelade, en helt annan sak hade det varit då.

Vad gör ni ikväll? Något romantiskt?

Inga kommentarer: