fredag 7 februari 2014

Vinden vänder!

Åh en sån bra fredag!
Jag har haft en bra invägning, ett bra träningspass på lunchen, grymt god lunch och fredagsfika på jobbet, jobbat bra och effektivt, skrattat, hämtat ut ett paket med ett par jeans i storlek 28 (i stället för 29) som satt PERFEKT!
Men  - det bästa med denna dagen är att Annabelle tydligt är på bättringsvägen och det glädjer mig så mycket!

Nu återstår några timmar av skratt och kärlek med min lilla innan det är dags för henne att sova. Idag har hon inte sovit något på dagen vilket hon har gjort alla andra dagar denna vecka, så det blir nog en tidig nattning.

Jag önskar att jag hade något gott fredagsmys men det får bli fruktsallad ikväll och så något till imorgon i stället!

Trevlig fredag önskar jag er!

Passande bild då jag just har haft hårfix på både mig och Bellan.
Älskade Bellan.

Inga kommentarer: