tisdag 8 april 2014

Pepp!

Nu är Annabelle hemma och då är det bara att härda ut, att ligga med täcket över huvudet är inget alternativ liksom. 

Jag mår bättre, och lyckades sova 2 timmar mitt på dagen, tack för det!

Nu har det varit så mycket neggo här så nu är det dags med lite roliga saker! 
Vet ni vad jag ska göra på fredag? Gissa!! 
Jag har bokat ett spapaket med hotellövernattning! Bara för mig! 
Inte för att jag på något sätt tror att jag ska kunna ta igen 100000 timmars förlorad sömn på en natt, men Gud så skönt med spa, massage, bastu och varma bad! Bara sånt blir man ju trött av, så jag kommer nog att somna ovaggat! 

Jag ska checka in kl 13 på fredag, och sedan väntar ett dygn av total avkoppling. Eftermiddagsfika, middag och frukost ingår. Hoppas jag kan äta middag på rummet, för att äta själv tycker jag inte är så jättekul. 

Åh jag längtar!


Inga kommentarer: