tisdag 29 april 2014

Shopmode.

Ja herregud....
Jag har shoppat loss de sista dagarna. Jag vet vad det beror på. Det är för att fylla något slags tomrum. Det funkar inte i det långa loppet så klart, men just nu funkar det.
Jag har köpt en ny dator som jag hoppas kommer idag eller imorgon, jag har beställt en kräm, läppglans och läppbalsam från Eleven.se, jag gick crazy på HM och köpte massa nya trosor och nattlinnen till Annabelle och en tröja till mig. Jag har köpt 3 nya månader på Viktväktarna och började igår. Imorgon ska jag till nagelsalongen, och snart är det dags för 20-årsklassfesten, frisörbesök och Åreweekend. Tack och lov är Åre redan betalt och klart, men jag antar att jag kommer att vilja ha minst en ny träningsoutfit innan jag åker dit (på träningskonvent).

Herregud. Jag beter mig som att jag har fått löneförhöjning eller vunnit på lotto.
Men som sagt, det funkar just nu.

Inga kommentarer: