tisdag 27 maj 2014

Ingen sitter säkert.

God morgon.
Jag hoppas ni som läser har en god morgon, min är inte så god.
Jag har en vagel i ögat tror jag, som skaver och irriterar varje gång jag blinkar, och man blinkar ju rätt så ofta faktiskt.. Nattsömnen blev störd av Annabelle, dock var hon väldigt gosig, så jag får nästan lite dåligt samvete av att säga att hon stör..

Jag kom hem från Åre i söndagskväll, och kroppen är fortfarande lite öm av träningsvärk. Det var en rolig helg, och det absolut bästa var en dansklass som var på lördagen. Jag kände total lycka när klassen var slut, önskar jag kunde gå på fler såna klasser varje vecka!

När jag kom hem fick jag ett paket från Annabelle som hon gärna ville hjälpa mig att öppna, och det innehöll härliga produkter från the Body shop! Gullig morsdagspresent, jag blev jätteglad!

Igår hade vi ett möte på jobbet som har sugit ur all min energi, och om jag vore barnslig så skulle jag vilja lägga mig ner och grina och skrika, men det hjälper ju faktiskt ingenting. Men, en förändring är på gång, jag vet bara inte domen än. Inom en ganska snar framtid får jag svar på mina frågor om framtiden, och då delar jag med mig mer exakt.

Med dom orden ska jag klistra på ett leende och göra det bästa av dagen! Imorgon ska vi på spa med jobbet, så jag ser fram emot det just nu!

Inga kommentarer: