måndag 12 maj 2014

Måndag.

Hej på er!
Pigga och glada? Själv är jag ganska pigg, men ganska "så där". Det har blivit något slags antiklimax efter helgen. Som alltid när jag har sett fram emot något speciellt en längre tid. När det har passerat så blir jag liksom lite "off" eller vad jag ska säga. Men, men det är bara att se framåt och längta efter nästa roliga grej som kommer om 1 1/2 vecka, nämligen en träningsweekend i Åre.

Den här veckan blir lugn, det enda som sticker ut och är lite roligt är att jag ÄNTLIGEN ska till frisören. Jag inser att det har varit mycket yta här i bloggen på sista tiden, men det är ju så kul! Nu var det väldigt många månader sedan jag gjorde något med håret, och det behövs kan jag intyga! På onsdag har jag tid!
Och på onsdag åker Adam till Italien i 4 dagar, så helgen blir en tjejhelg, bara jag och Annabelle.

Nu ska jag ta tag i lite jobbgrejer, hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: