fredag 9 maj 2014

Pepparkaka?

Ja, om man kollar på min "tan-line" på rumpan, men det tänker jag inte visa er så klart :-)

Gud, jag är lite nojig över hur det kommer att se ut imorgon, det är tydligen då det bästa resultatet syns. Just nu tycker jag att jag är mest brun i ansiktet (typiskt) och inte så brun som jag hoppats på resten av kroppen.
Inte för att jag ska strutta omkring i bikini i detta ISKALLA väder, men imorgon ska jag ha linne och flasha lite hud på klassåterträffen (20-årsreunion om någon nu har missat det, haha).

Jag känner mig lite löjlig som håller på, men man (läs jag) vill ju känna sig fräsch och snygg inför en sån här grej, jag har ju liksom ingen flashig karriär att "skryta" med, haha :-)
Jag hade ju köpt en väldigt fin klänning som jag hade tänkt att ha på mig, men den lämnade jag tillbaka och köpte ett linne i stället, som jag tänkte ha till jeans, kavaj och klackar. Det känns mest bekvämt så, och mer jag.


Det är riktigt trist väder idag... Jag är ledig och fixar lite saker idag medan Annabelle är på dagis några timmar. Veckan på dagis har gått bra sedan "incidenten" förra fredagen, men idag var det tydligen en riktigt jobbig lämning igen. Lilla gumman, undrar vad det är som gör att det blir så där ibland?

Efter dagis ska vi åka till Birsta och fika hela familjen, hoppas på en glad tjej, och inte trotsig som de senaste dagarna... Hoppas ni har en bra fredag, ni som läser!

Inga kommentarer: