onsdag 21 maj 2014

Snart dags för Åre!

På fredag åker jag till Åre över helgen! Jag LÄNGTAR!!!
Jag ska alltså på ett träningskonvent som heter Workout Åre, och när jag bokade den här helgen någon gång i Januari kändes det som en jättebra idé, eftersom jag då var inne i en träningsperiod. Den perioden har ju så klart gått över, och jag är inte lika peppad som jag kände mig då, men jag ser ändå fram emot en rolig helg på ett fint hotell med härliga vänner och kollegor!

Jag har bokat några klasser, typ 3 dansklasser och ett bodycombat pass, och ska även kolla om det finns plats på några föreläsningar som jag har missat att boka.

Jag har varit i Åre en gång tidigare, och då såg det ut så här! Tjejhelg med J&J, och det slår mig att detta är andra gången sedan Annabelle kom till världen som jag åker och gör något för mig själv.

Jag ser fram emot helgen så himla mycket, det har varit en periodvis tung vinter och vår, men nu när solen och värmen äntligen är här så känns saker så mycket lättare :-)

Hittade en gammal bild från arkivet, min söta tjej!

Inga kommentarer: