söndag 1 juni 2014

Älskar spontanitet.

God förmiddag!
Jag älskar spontana människor som kan planera och slänga ihop en 3-rätters middag för 5 personer på mindre än en dag.
Det var precis det min kära kollega gjorde igår! Jag önskar att jag var lika lättsam och spontan, och inte krävde minst en veckas planering till samma sak.

Vi drack vin och Smirnoff Ice och jag kom hem strax efter 01:00 i natt. En perfekt kväll! Det enda negativa är att jag känner mig sjukt plufsig och vätskefylld i kroppen idag. Men det är en smäll man får ta antar jag, det var ju så himla trevligt igår!

Nu sitter jag på jobbet igen, och ska vara här till 14:30. Efter det hoppas jag på att solen fortfarande skiner och att det är varmt och skönt så att jag också får njuta lite av dagen, och sedan ska jag laga en god middag till mina älskade som kommer hem från Stockholm ikväll, saknar dom så mycket nu.

På tal om middag så måste jag börja leta efter lite inspiration! Har ingen aning om vad jag ska laga, men känner mig sugen på kött och potatisgratäng!

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer: