fredag 13 juni 2014

Flopp.

Nä hörrni.
Jag gillar inte att bli spraytannad manuellt (om man kallar det så).
Jag har ingen aning om hur resultatet skulle ha blivit, kanske skulle jag ha blivit supernöjd, MEN - jag sprang hem och tvättade av mig allt så jag tror inte att det hann fästa så mycket.

Varför?

Jag var brunare än brunast i ansiktet direkt efteråt. Jag freakade och blev typ chockad över hur jag såg ut (tänk er hur bodybuildare ser ut på tävling). Tjejen som sprayade försökte lugna mig med att det inte kommer att se ut så där imorgon, eftersom när man sprayar manuellt så blir det brunt direkt eftersom sprayen innehåller karamellfärg för att man ska kunna se vart man har sprayat.
Det hjälpte inte mig dock, jag klarade inte av att lämna salongen så där, så jag tvättade av hela ansiktet där (skulle ju gå genom hela stan hem), och när jag väl var hemma så duschade jag 3 gånger.

Hahaha, herregud alltså. Vilket jäkla kaos.
Jag ser liiite brun ut och det luktar klassiskt bus, men jag tror inte att det blir så brunt i morgon.

Nä, nästa gång går jag till Belle visage där jag gick första gången.
Det var inget fel på salongen eller tjejen alls, men det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Herregud, tänk om jag hade varit tvungen att gå tillbaka till jobbet så där?!

Årets lyxproblem, I know.


Inga kommentarer: