onsdag 18 juni 2014

Fresh!

Alltså, jag är så himla sunkig ibland. Nu har jag inte tvättat håret sedan i FREDAGS!!! Det är så himla tråkigt att hålla på och torka och styla när man bara ska jobba. Det är kul om man ska vara lite fin, men till vardags orkar jag inte. Men när jag ser denna bild så blir jag lite less, för jag älskar ju mitt hår så här:


Idag blev en lite konstig dag. Jag börjar 13:30, men måste hämta Annabelle på dagis redan kl 13 för att åka med henne till vårdcentralen.  För snart 2 veckor sedan fick hon lite prickar/utslag på mage/bröst som inte ville ge med sig, och i fredags var Adam och hon på VC och fick medicin och salva. Det har inte hjälpt utan snarare har det blivit mer och mer, så nu ska vi dit igen. Jag har googlat och googlat (som man alltid gör) och jag tror att hon har atopiskt eksem, som är en kronisk hudsjukdom. Läkaren i fredags trodde nässelutslag, men det tror jag inte längre. Idag får vi träffa en annan läkare, får se vad han säger.
Lillgumman verkar inte jättebesvärad av prickarna, visst kliar det ibland, men med tanke på hur mycket det är så är jag förvånad över att hon inte kliar mer. Hon klagar inget alls, så jag vete fan vad det är egentligen...

I övrigt så ska jag jobba i eftermiddag och ikväll, och hela dagen imorgon. På fredag är det ju midsommar och då gör vi som förra året och åker till Jessica och Marcus dit Jenny och Muris också kommer. Det blir nog jättebra! Annabelle kommer att ha roligt med Max och Maya, och vi vuxna grillar och umgås!
Nästa vecka ska vi ha visning av lägenheten, och jag har kollat läget och den har haft nästan 2000 visningar på Hemnet och 4 st är anmälda till visningen. HOPPAS den faller någon i smaken och att vi kan komma till ett snabbt avslut.

NU ska jag slänga in lite tvätt och fixa lite innan det är dags för lunch och sedan hämta lillan!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: