fredag 4 juli 2014

Nedräkning.

Om 3 timmar går jag på 4 veckors semester.
Jag kommer att inleda den i solen i hamnen på Hamnyran med Adam och Annabelle där vi ska titta på Dora äta godsaker som langos och kanderade äpplen.
Det ska bli jätteroligt!

Vi har inget speciellt planerat för denna semester, men några små utflykter blir det nog i alla fall, och jag HOPPAS så innerligt att solen och värmen är här för att stanna nu.

Några små projekt har vi också, typ packa och rensa inför flytten, men det som kommer först är att ta bort Annabelles nappar. Hon har bara napp när hon ska sova, aldrig annars, och jag tror att det kommer att bli tufft. Men nu är de ju inga väckarklockor som ringer tidigt på morgonen och "stör" om det har varit en jobbig natt.

NU ska jag göra ett ryck - sedan SEMESTER!!

Inga kommentarer: