tisdag 12 augusti 2014

Inskolning dag 2.

Idag har vi varit på dagis mellan 9-12:30 ungefär.
Jag var med hela tiden, men jag var inte MED hela tiden. Annabelle är inte klängig, så hon var själv nästan hela tiden, antingen gick hon iväg själv på upptäcktsfärd eller så lekte hon med sina nya kompisar. Hon blev ledsen två gånger - en gång när hon ramlade, och en gång när vi skulle åka hem, för hon ville inte åka hem. Bra betyg.
Det är en annan flicka där på inskolning också, hon är 2 veckor yngre än Annabelle, och hon sitter som ett plåster på sin pappa hela tiden. Henne blir det nog jobbigt för imorgon då vi ska lämna strax innan lunch (och komma tillbaka vid 14).

Just nu är jag hemma och vilar lite. Är så trött och har sovit så konstigt att jag har ont i nacken. Adam och Annabelle är ute en sväng och sedan har jag lovat att vi ska baka. Hoppas nästan att hon har glömt det när hon kommer hem, jag har ingen lust... :-(

Och jag borde packa. Vi har så mycket att packa, men det känns som att man inte kan packa ner sånt som man använder dagligen. Men visst, vinglas och martiniglas används inte dagligen, så det har jag som mål att packa ner idag :-) Adam har bokat en flyttbil nu, vi har den mellan fredag och lördag nästa vecka - woohoo! GUD vad jag längtar!!

Nu ska jag vila vidare :-)

Inga kommentarer: