fredag 7 november 2014

Plågad.

Idag är inte en bra dag.
Överlag så mår jag ju jättebra i graviditeten, men idag är jag så himla trött för att i natt sov jag värdelöst eftersom att jag redan har problem att hitta en bekväm ställning att sova i. Detta är ju bara början på dessa problem.... Och så bökade Annabelle lite och då har jag ju alltid svårt att somna om.
Sedan har jag ett par strumpbyxor på mig idag som är alldeles för tighta över magen. I måndags funkade dom, men idag känns det som att dom har krymt (eller att magen har växt) ett par centimeter.

Sedan att jag jobbar 9 timmar i sträck utan rast gör inte saken bättre.
På en fredag.
På kladdkakans dag - utan kladdkaka.

Och nej, vi vet fortfarande inte vart vattenskadan kommer ifrån.

Hoppas ni som läser har en bra fredag!

Inga kommentarer: