söndag 16 november 2014

Taggtråd.

Hello!

Jag har ONT i HALSEN!! Gah.....kan knappt svälja. Thé, honung och ingefära är mina bästa vänner, men jag tycker inte att det funkar egentligen.

Igår var jag ute och åt middag med Jenny och Jessica. Vi testade en ny restaurang som heter Zmak, och det var så mysigt, trevligt och framförallt GOTT. Strax efter att jag kom hem så började halsen att krångla, inom loppet av 30 min så hade jag så ont att jag var tvungen att ta en alvedon och gå och lägga mig.

Annabelle var riktigt seg igår, vi trodde att hon skulle bli sjuk igen, men idag verkar hon ok.
Vi köpte en ny bilstol till henne igår, en framåtvänd. Hon är ju så lång och stor för sin ålder, och att vänta till 4-5 år är inget alternativ.
Vi får se om vi testar den idag kanske.

Roligare än så här blev det inte idag, jag vill bara gå och lägga mig och sova hela dagen....

Bilder från igår:

Inga kommentarer: