tisdag 9 december 2014

Jul-fix.

Hej på er!

Det är en kylig tisdag idag i Sundsvall. Imorgon ska det bli snö enligt prognosen, jag ser fram emot det (påminn mig gärna att jag sa det, när jag senare i vinter spyr galla över snön)!

Idag börjar julens piff, jag ska gå och färga och vaxa ögonbrynen hos Lotta på Belle visage! Så lägligt då jag inte har gjort nåt med brynen sedan jag var där sist, för typ 2 månader sedan kanske..? Dom är aningens otrimmade om jag säger så :D

På måndag är det naglarnas tur och nästa onsdag hårets tur. Längtar mest efter hårfixet nu, mitt hår växer som bara den och är som en liten kvast i topparna! Åh, Annabelle skulle också behöva klippa sig, ganska rejält dessutom. Men då blir ju håret så kort, det är verkligen jättelångt ner på ryggen på henne  - när hon badar i alla fall! I torrt tillstånd krullar det upp sig och ser inte alls så långt ut.

På tal om bad, jag beställde en mamma-baddräkt idag. Trodde inte att jag skulle göra det, men jag tänkte att jag kanske känner mig bekväm i en sån... Tanken är att börja simma lite, och även bada en massa med Annabelle utan att hon drar av mig badkläderna, haha :D

Nu ska jag jobba vidare lite. Just ja, imorgon är det dags för ultraljud!! Wiii!!!

Puss!

Inga kommentarer: