söndag 8 mars 2015

Tacksam.

Vet inte om jag sagt det tidigare i veckan, men denna vecka och nästa har jag min monstervecka på jobbet med 11 dagar i sträck. Idag är jag inne på 7:e dagen. Det är INTE kul någonstans, men idag är jag så glad och tacksam att en kollega ville dela på dagen med mig så jag jobbar 10-15 i stället för 10-20 vilket är en otrolig skillnad!
Efter jobbet ska jag hämta upp A&A som är på himlabadet och sedan ska vi åka hem och mysa ute i solen tror jag. Fatta att det är 13 grader ute!!?? VARMT alltså! :)

Jag vill så gärna att tiden ska gå lite fortare nu, speciellt de kommande 3 veckorna som återstår av jobbet innan min lååååånga ledighet, och så vill jag att lillebror håller sig inne till i alla fall vecka 38 så jag hinner vara ledig lite grann innan :)


Hoppas ni njuter av dagen, snart är det min tur att njuta!

Inga kommentarer: