torsdag 14 april 2016

Dag 3

Jag är sjukt överraskad över hur bra de första två dagarna gick. Trodde jag skulle vara helt knäckt eftersom jag inte skulle få äta mat, men det gick bra. Igår var jag dock väldigt frusen hela dagen, antar att det hör till.

Idag fick jag dricka en shake till frukost, tillsammans med aloeveran och en tablett, och ikväll får jag äta middag! Men - jag har ett dilemma. Annabelle har våffeldropin på dagis idag. Hon vill så gäääärna att jag äter våfflor med henne. Det vill ju jag också så klart, men jag vill inte slösa dagens kalorier på våfflor.... Jag har räknat ut att en våffla, en sked sylt och en sked grädde är nästan 400 kalorier. Väldigt onödigt. Om jag tar bort grädden blir det strax under 300. Kanske gör så då. Så äter jag kyckling och sallad till middag. Då håller jag mig nog under 600 i alla fall :)

Herregud, 9 dagar av detta. Men men. Det är nog värt det ;)

Inga kommentarer: