måndag 20 september 2010

Biggest looser och nya Fruar!

Jag kämpar verkligen med att hålla ögonen öppna. Torra är dom också, fan.
Det var en riktigt körig dag på jobbet, det kändes som att telefonen ringde HELA tiden, och jag vet inte hur många samtal jag inte kunde ta emot för att jag var så upptagen. Ett bra växelsystem vore nåt faktiskt...

Just nu tittar jag på Biggest looser, jag gillar det som fan. Jag har inte blivit lika förtjust i den svenska versionen än, det blir jag sällan faktiskt. I USA är allt bigger and better, haha! Just därför ska jag också se på Svenska New York-fruar som börjar på trean ikväll. Det ser dock liiite pinsamt ut, men bara för att det är New Yorks så ska jag se det. Gud vad jag saknar New York ibland alltså... Önskar att jag hade åkt dit i år, för vem vet när jag kommer dit igen...? Jag kanske unnar mig en weekend dit när jag fyller 35? Haha, det låter faktiskt som en bra plan! :-)

Nu måste jag kila ner i tvättstugan. Stackars Adam har haft "tvätt-jour" efter helgens turnering i Luleå. Inte alltid så glammigt att vara assisterande coach minsann...Därför tvättar jag hemma ikväll, han brukar annars vara tvättansvarig :-)

Hej dååå!

Inga kommentarer: