tisdag 21 september 2010

Näe va pinit!

God morgon!
Jag gillade inte riktigt Svenska New York-fruar. Nej, lite väl pinsamt faktiskt. Speciellt tanten med ungen, jag ville byta kanal flera gånger, men härdade igenom pinsamheterna.
Sedan sov jag hela långa natten, förutom att jag klev upp för det obligatoriska toalettbesöket kl 02.55...

Nu är jag tillbaka på jobbet och hoppas att denna dag blir lite lugnare än igår. I eftermiddag ska jag träffa Anza och Edith för en fika. Edith och hennes Jakob (som spelar med Dragons) är tillbaka i stan nu efter några månader hemma på Island, så det ska bli kul att träffa henne igen!

Nu blir det en Cacao creme från Selectan...

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

haha, gud vad jag känner igen "det obligatoriska toalett besöket".. Jag kissar varje natt, ofta flera ggr. Det är ju superjobbigt! :) Jag har ALDRIG någonsin gått upp på toaletten förr. Har det hänt har det varit något märkligt. hehe.

Det är så kul att läsa och följa ditt liv, jag hoppas det är ok att jag hänger här inne :-)